Sunday 24 April 2011

Semuanya kerana mu Anwar!

Mungkinkah ini akan terjadi?
1) PKR lebih sanggup kehilangan Anwar daripada Kehilangan PAS, dulu ramai yg masuk PKR kerana Anwar, sekarang ramai yang tinggalkan PKR juga kerana Anwar! Anwar telah menjadi beban kepada PKR! Wan azizah tidak akan sanggup lagi memimpin PKR, Azmin akan dapat mencapai cita2nya untuk menerajui PKR!


2) PAS tidak sanggup lagi mempertahankan Anwar, pada PAS ...PKR tanpa Anwar sudah tiada memberi erti, ramai yang keluar PKR kerana Anwar dan telah membuat PKR tiada lagi kekuatan, PKR sudah tidak lagi boleh menjadi Boss kepada PAS! PAS akan lebih di yakini oleh pengikutnya jika tidak bersama PKR dan DAP!

3) Ketiadaan Anwar kerana penolakan PAS dan PKR sendiri telah membuat cita2 DAP untuk cina mendapatkan hak yg lebih istimewa, cina menjadi TPM dan menteri kanan dalam kabinet PR telah menjadi angan2 sahaja! harapan cina kepada DAP dengan sendiri termusnah! cina sudah tiada pilihan kecuali kembali kepada MCA dan Gerakan supaya hak yg ada sekarang ini kekal ditangan!

4) PR terpaksa menerima hakikat bahawa pakatan ini terpaksa dileraikan, PKR,DAP dan PAS terpaksa membawa haluan sendiri....semuanya kerana mu Anwar!

No comments:

Post a Comment