Thursday 28 April 2011

Video oh Video

Apabila tersebar sahaja clip video sex yg dikatakan mambabitkan DSAI di internet ni dan disiarkan juga dalam TV3 ttg nya maka beberapa persoalan telah timbul!

1) Adakah ini videonya yg di maksudkan dan telah di sahkan tulin oleh polis?
2) Adakah video ini lah yg diserahkan oleh Dato T kepada Polis?
3) Mungkinkah ini hanya video palsu untuk memerangkap supaya mereka akan membuat repot polis sahaja...dan akhirnya video sebenar akan keluar?
4) Adakah TV3 menyiarkan adegan hubungan sek dalam lapuran nya itu yg kita boleh anggap menyiarkan bahan lucah?
5) Polis sedang mengesan mereka2 yg terlibat dalam memuat turun video klip ini, tindakan yg wajar tetapi adakah mereka yg membuat superimpose gambar fitnah pemimpin negara sebelum ini dan membuat berbagai2 tuduhan fitnah didalam FB ini tidak perlu di siasat?
6) Adakah clip video yg di siarkan di internet itu memaparkan adegan sex? atau sekadar clip adegan awal dan akhir yg hanya menunjukkan individu yg mundar mandir dalam bilik itu sahaja? salah ke menyiarkan gambar adengan orang sedang mundar mandir di dalam bilik?
Didalam laman FB penyokong DSAI mereka memaki hamun menteri di Jabatan Perdana menteri yg tidak bertindak terhadap TV3 yg menyiarkan video ni sampai sanggup mengelarkan menteri yg bertanggong jawab tentang agama di panggil syaitan bisu! mereka lebih memuji paderi yang mengutuk TV3 dan paderi itu menyatakan jangan sampai rakyat bertindak! adakah paderi pun sudah bermain politik sekarang? adakah mereka ini takut kepada bayang2 sendiri? kalau tak salah dan tak buat apa perlu takut? tunggu lah polis siap buat kerja mereka! jangan beri alasan selepas ini polis tidak boleh dipercayai pulak!

No comments:

Post a Comment